Η χρήση ελέγχων σερβο-υδραυλικών μπορεί να επεκτείνει σημαντικά το εύρος εφαρμογών για τους περιστροφικούς κινητήρες. Μεγαλύτερα φορτία μπορούν να περιστραφούν σε συντομότερο χρόνο από ό,τι είναι δυνατό με καθαρά υδραυλικά συστήματα, όπου η διαδρομή απόσβεσης είναι σταθερή. Σε συνδυασμό με ένα τέτοιο σύστημα ελέγχου, η επιτάχυνση και η συμπεριφορά φρεναρίσματος των περιστροφικών κινητήρων μπορούν να προσαρμοστούν ειδικά στις απαιτήσεις. Αυτό σημαίνει ότι ακόμη και γρήγορες και πολύ ακριβείς κινήσεις με μεγάλες μάζες μπορούν να ελεγχθούν με ασφάλεια.
Προσφέρουμε εξατομικευμένες λύσεις για ένα ευρύ φάσμα εφαρμογών. Η εξειδικευμένη ομάδα μας θα χαρεί να σας συμβουλεύσει σχετικά με το σχεδιασμό και την υλοποίηση.
Συγκεκριμένη ροπή [Nm/bar]:1,19
Λειτουργική πίεση [bar]:200
Ονομαστική ροπή [Nm]:238
Γωνία περιστροφής [μοίρες°]:250
Άκρο άξονα: (P) οδοντωτός άξονας (Z) αυλάκι κλειδώματος:P
Οι περιστροφικοί κινητήρες με συνδεδεμένο υδραυλικά απελευθερούμενο ελατήριο πολλαπλών δίσκων φρένο συνιστώνται εάν μια περιστροφική θέση πρέπει να παραμείνει αμετάβλητη μόλις επιτευχθεί – ακόμη και για απεριόριστο χρονικό διάστημα – παρά την επίδραση ενός φορτίου ροπής. Το φρένο χρησιμοποιείται αποκλειστικά για να κρατήσει το φορτίο. Θα πρέπει μόνο να σημειωθεί ότι οι μεγάλες καθυστερήσεις μετάδοσης στις γραμμές μπορεί να προκαλέσουν χρονικές διαφορές μεταξύ της απενεργοποίησης του περιστροφικού κινητήρα και της εφαρμογής του απελευθερωμένου φρένου που προκαλείται από τη δύναμη του ελατηρίου.
Για να παρέχουμε στους πελάτες μας τον κατάλληλο κινητήρα για όλους τους τομείς εφαρμογής, ο περιστροφικός κινητήρας HSB είναι διαθέσιμος σε συνολικά 5 διαφορετικές εκδόσεις. Έχουμε καταγράψει τα πιο σημαντικά δεδομένα παρακάτω. Μπορείτε να βρείτε όλες τις περαιτέρω λεπτομέρειες στο φύλλο δεδομένων μας.
Συγκεκριμένη ροπή [Nm/bar]:2,05
Λειτουργική πίεση [bar]:200
Ονομαστική ροπή [Nm]:410
Ροπή συγκράτησης [Nm]:380
Γωνία περιστροφής [μοίρες°]:250
Άκρο άξονα:
(P) οδοντωτός άξονας (Z) αυλάκι κλειδιού:P